Формування мовленнєвої компетентності на прикладі уроків української мови з теми "Мова і мовлення" 3 клас.

Проблема розвитку діалогічного мовлення на уроках у початкових класах одна з актуальних і важливих проблем навчально-виховного процесу.
У процесі навчання діалогічного мовлення доцільно вдаватися до дидактичним сюжетно - рольових ігор, створювати ситуації, які охоплювали б різні сфери дитячого спілкування. Адже діалог на уроці розуміють як доброзичливу атмосферу спілкування, коли кожен має можливість висловити свою думку і при цьому не боїться отримати негативну оцінку своїх знань або поведінки.



Урок №1. 3 клас. 
Тема: Усне мовлення, його основні особливості.
Мета: навчальна: ознайомити учнів з особливостями усного мовлення, його допоміжними засобами, вимогами до нього; збагачувати словниковий запас учнів; розвивальна: розвивати зв'язне і діалогічне мовлення; виховна: виховувати культуру усного мовлення.

Конспект уроку №1


Урок №2. 3 клас.
Тема: Особливості писемного мовлення.
Мета: навчальна: розширювати уявлення учнів про писемне мовлення та вимоги до нього; розвивальна: розвивати навички каліграфічного письма; виховна: виховувати культуру писемного мовлення.
Конспект уроку №2

Урок №3. 3 клас.
Тема: Культура мовлення. 
Мета: навчальна: формувати в учнів уявлення про основні правила культури спілкування, культуру діалогічного мовлення; розвивальна: розвивати навички мовного етикету, зв’язне і діалогічне мовлення, комунікативні здібності; виховна: виховувати повагу до людей і до самих себе.

Урок №4. 3 клас.
Тема: Слова ввічливості. Перевірка знань з теми «Мова і мовлення». (тестування)
Мета: навчальна: збагатити мовлення учнів ввічливими словами (вітання, прощання, звертання). Вчити вживати ввічливі форми у мовленні; з’ясувати рівень сформованості комунікативних умінь учнів; удосконалювати навички застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивальна: розвивати культуру діалогічного мовлення; виховна: виховувати культуру поведінки і спілкування.
Конспект уроку №4


  1.  

Коментарі