Робота над текстом на уроках читання , як засіб творчого розвитку молодших школярів.
Специфіка роботи на уроці читання потребує від дітей багаторазового перечитування слів, речень, текстів, а це швидко стомлює. Тому потрібно, щоб кожен урок ніс у собі позитивний заряд.
Тема: Робиш добро – не кайся, робиш зло – зла сподівайся. «Кобиляча голова» (українська народна казка).
Мета: навчальна: прищеплювати вміння працювати з текстом; удосконалювати навички правильного, виразного читання, вміння виділяти думку прочитаного, формувати запитання за змістом прочитаного тексту, удосконалювати розвиток мовленнєвого апарату і вимови; розвивальна: розвивати вміння висловлювати оцінні судження; читати виразно діалог в особах; голосом, інтонацією передавати настрій дійових осіб; навички самоконтролю; розвивати уяву та фантазію, збагачувати активний словник учнів; виховна: виховувати повагу до старших.
Обладнання: підручники, комп’ютер, мультимедійний супровід до уроку, робочий зошит з читання Мудрик , індивідуальні сигнали, записи на дошці, виставка творчих робіт учнів.
Тема: Робиш добро – не кайся, робиш зло – зла сподівайся. «Кобиляча голова» (українська народна казка).
Мета: навчальна: прищеплювати вміння працювати з текстом; удосконалювати навички правильного, виразного читання, вміння виділяти думку прочитаного, формувати запитання за змістом прочитаного тексту, удосконалювати розвиток мовленнєвого апарату і вимови; розвивальна: розвивати вміння висловлювати оцінні судження; читати виразно діалог в особах; голосом, інтонацією передавати настрій дійових осіб; навички самоконтролю; розвивати уяву та фантазію, збагачувати активний словник учнів; виховна: виховувати повагу до старших.
Обладнання: підручники, комп’ютер, мультимедійний супровід до уроку, робочий зошит з читання Мудрик , індивідуальні сигнали, записи на дошці, виставка творчих робіт учнів.
Дякую за вдало спланований урок!
ВідповістиВидалити