Розвиток діалогічного мовлення на уроках позакласного читання. О.Виженко Історія запорізьких козаків для маленьких дітлахів.
Позакласне і класне читання не ізольовані і не відірвані одне від одного. Позакласне читання ґрунтується на знаннях і уміннях, здобутих учнями на уроках класного читання.
Тема: Всі ми козацького роду. О.Виженко. Історія запорізьких козаків для маленьких дітлахів.
Мета: навчальна: продовжити знайомити школярів з історичним минулим нашого рідного краю, народу на прикладі твору О.Виженка « Історія запорізьких козаків для маленьких дітлахів»; охарактеризувати його героїв; розвивальна: розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння узагальнювати, порівнювати, співставляти, раціонально використовувати навчальний час; формувати кругозір учнів; виховна: виховувати почуття пошани, поваги до історичних героїв краю, на їх прикладі прищеплювати школярам любов до Батьківщини, народу.
Обладнання. Схематична гілочка життя. Уривки з оповідання О Виженко про козаків та їх життя для роботи в парах, ілюстрації.
Тема: Всі ми козацького роду. О.Виженко. Історія запорізьких козаків для маленьких дітлахів.
Мета: навчальна: продовжити знайомити школярів з історичним минулим нашого рідного краю, народу на прикладі твору О.Виженка « Історія запорізьких козаків для маленьких дітлахів»; охарактеризувати його героїв; розвивальна: розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння узагальнювати, порівнювати, співставляти, раціонально використовувати навчальний час; формувати кругозір учнів; виховна: виховувати почуття пошани, поваги до історичних героїв краю, на їх прикладі прищеплювати школярам любов до Батьківщини, народу.
Обладнання. Схематична гілочка життя. Уривки з оповідання О Виженко про козаків та їх життя для роботи в парах, ілюстрації.
Коментарі
Дописати коментар