Як зробити процес вивчення таблиці множення та ділення легким і цікавим ?
Вашій увазі розробка уроку з математики у 3 класі на тему: "Ділення на 9"
Мета:
навчальна
Створити умови для ознайомлення учнів з таблицею ділення на 9, для застосування табличних випадків під час виконання завдань різних видів;
розвивальна
розвивати увагу, пам'ять, мову, логічне мислення учнів;
формувати обчислювальні навички в межах вивченого матеріалу;
виховна
виховувати цікавість до уроків математики,взаємодопомогу .
Обладнання: комп’ютер, екран,слайди до уроку, демонстраційний ілюстративний матеріал,роздатковий матеріал.
Час за парти сідати,
Уважними бути,
Урок починати.
Інтерактивна технологія «Криголами».
-Для того,щоб нам добре працювалося,щоб у нас був гарний настрій,давайте скажемо,якими ми повинні бути під час уроку. А допоможе нам алфавіт. (активні, бадьорі. веселі, гарні)
ІІ Перевірка домашнього завдання.
64:Х=8 24:Х=8 42:Х=6 18:Х=6
Х=64:8 Х=24:8 Х=42:6 Х=18:6
Х=8 Х=3 Х=7 Х=3
64:8=8 24:3=8 42:7=6 18:3
ІІІ Усний рахунок.
1.Робота в парах. Гра «Вилучи зайве»
ІV Каліграфічна хвилинка.
1. Запис чисел.
Запишіть числа, в яких: 1дес.8од,2дес.7од,3дес.6од.
Знайдіть закономірність і продовжіть ланцюжок чисел.
Прочитайте числа, які утворилися.
Вчитель відзначає учнів, які каліграфічно написали числа, показує кращі зошити.
V Актуалізація опорних знань.
1. Математичний диктант.
Суму чисел 5 і 3 збільшити у 5 разів.
Різницю чисел 35 і 5 зменшити у 6 разів.
Добуток чисел 8 і 3 зменшити у 4 рази.
Частку чисел 56 і 8 збільшити на 20.
До 35 додати різницю чисел 30 і 10.
2. Взаємоперевірка. Оцінювання.
- Обміняйтесь, будь ласка, зошитами і оцініть роботу свого товариша.
- Хто отримав 12? 11? 10?
- Зробимо комплімент цим дітям.
VІ Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Інтерактивна технологія «Незакінчене речення»
-Я починаю речення,а ви продовжуєте.
Числа при діленні називаються…
Дія ділення позначається…
Множення пов’язане з…
- Сьогодні на уроці ми з вами складемо таблицю ділення на 9 і будемо її застосовувати під час розв’язування прикладів та задач.
- Діти, а для чого нам потрібно вміти добре рахувати?
VІІ Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя. Складання і записування таблиці ділення на 9 у зошити.
9?2= 18:9=2
9?3= 27:9=3
9?4= 36:9=4
9?5= 45:9=5
9?6= 54:9=6
9?7= 63:9=7
9?8= 72:9=8
9?9= 81:9=9
- Давайте пригадаємо результати таблиці множення на 9.
- Прочитайте мовчки ще раз таблицю, записану у зошитах.
2. Робота з підручником.
№427( самостійно) Кожна числова відповідь має буквене значення, в результаті складення літер утвориться ключове слово. РОЗУМНИК
VІІІ.Закріплення та розвиток математичних знань.
Задача 428(фронтально)
- Відкрийте підручники на с.64 і прочитайте пошепки задачу.
- Тепер прочитаємо її вголос.
Короткий запис до задачі:
9 ц. – 72 к
? – 48 к.
Аналіз задачі:
Про що розповідається в задачі?
Що означає число 9? 72?
Що потрібно дізнатися?
Чи можемо ми зразу відповісти на запитання задачі?
Чому?
Складання плану розв’язування задачі.
Запис задачі в зошити з коментуванням.
72:9=8 (к.)
48:8=6 (к.)
- Молодці!
3. Фізкультхвилинка.
1,2,3,4,5, починаєм рахувать:
Дві руки і дві ноги,
Пальців на руках по п’ять,-
Скільки друзів навкруги!
Математика-цікава
І корисна дуже справа.
№429(по рядях)
№430(фронтально )
Аналіз задачі:
Про що розповідається в задачі?
Що означають числа 41? 7? 3? 4?
Що потрібно дізнатися?
Чи можемо ми зразу відповісти на запитання задачі?
Чому?
Складання плану розв’язування задачі.
Запис задачі в зошити з коментуванням.
9. Робота з геометричним матеріалом.
. Геометричні «вузлики»
-Переходимо до геометричного матеріалу. Вам пропонується розв’язати геометричні “вузлики». Коли ви виконаєте дані завдання,то зможете прочитати слова-відгадки.
-Розгляньте геометричні фігури на слайді,назвіть їх. Розмістіть фігури від найменшої до найбільшої і прочитайте «зашифроване» слово.
ІХ.Підсумок уроку
Гра «Одягни ялинку»
Х. Домашнє завдання.
С.64№431,432
Презентація
Вашій увазі розробка уроку з математики у 3 класі на тему: "Ділення на 9"
Мета:
навчальна
Створити умови для ознайомлення учнів з таблицею ділення на 9, для застосування табличних випадків під час виконання завдань різних видів;
розвивальна
розвивати увагу, пам'ять, мову, логічне мислення учнів;
формувати обчислювальні навички в межах вивченого матеріалу;
виховна
виховувати цікавість до уроків математики,взаємодопомогу .
Обладнання: комп’ютер, екран,слайди до уроку, демонстраційний ілюстративний матеріал,роздатковий матеріал.
Тип уроку. Урок-вивчення
нового.
Хід
уроку
І Організаційний
момент.Емоційний заряд доброти.
Нам дзвінок сповістив:Час за парти сідати,
Уважними бути,
Урок починати.
Інтерактивна технологія «Криголами».
-Для того,щоб нам добре працювалося,щоб у нас був гарний настрій,давайте скажемо,якими ми повинні бути під час уроку. А допоможе нам алфавіт. (активні, бадьорі. веселі, гарні)
ІІ Перевірка домашнього завдання.
64:Х=8 24:Х=8 42:Х=6 18:Х=6
Х=64:8 Х=24:8 Х=42:6 Х=18:6
Х=8 Х=3 Х=7 Х=3
64:8=8 24:3=8 42:7=6 18:3
ІІІ Усний рахунок.
1.Робота в парах. Гра «Вилучи зайве»
ІV Каліграфічна хвилинка.
1. Запис чисел.
Запишіть числа, в яких: 1дес.8од,2дес.7од,3дес.6од.
Знайдіть закономірність і продовжіть ланцюжок чисел.
Прочитайте числа, які утворилися.
Вчитель відзначає учнів, які каліграфічно написали числа, показує кращі зошити.
V Актуалізація опорних знань.
1. Математичний диктант.
Суму чисел 5 і 3 збільшити у 5 разів.
Різницю чисел 35 і 5 зменшити у 6 разів.
Добуток чисел 8 і 3 зменшити у 4 рази.
Частку чисел 56 і 8 збільшити на 20.
До 35 додати різницю чисел 30 і 10.
2. Взаємоперевірка. Оцінювання.
- Обміняйтесь, будь ласка, зошитами і оцініть роботу свого товариша.
- Хто отримав 12? 11? 10?
- Зробимо комплімент цим дітям.
VІ Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Інтерактивна технологія «Незакінчене речення»
-Я починаю речення,а ви продовжуєте.
Числа при діленні називаються…
Дія ділення позначається…
Множення пов’язане з…
- Сьогодні на уроці ми з вами складемо таблицю ділення на 9 і будемо її застосовувати під час розв’язування прикладів та задач.
- Діти, а для чого нам потрібно вміти добре рахувати?
VІІ Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя. Складання і записування таблиці ділення на 9 у зошити.
9?2= 18:9=2
9?3= 27:9=3
9?4= 36:9=4
9?5= 45:9=5
9?6= 54:9=6
9?7= 63:9=7
9?8= 72:9=8
9?9= 81:9=9
- Давайте пригадаємо результати таблиці множення на 9.
- Прочитайте мовчки ще раз таблицю, записану у зошитах.
2. Робота з підручником.
№427( самостійно) Кожна числова відповідь має буквене значення, в результаті складення літер утвориться ключове слово. РОЗУМНИК
VІІІ.Закріплення та розвиток математичних знань.
Задача 428(фронтально)
- Відкрийте підручники на с.64 і прочитайте пошепки задачу.
- Тепер прочитаємо її вголос.
Короткий запис до задачі:
9 ц. – 72 к
? – 48 к.
Аналіз задачі:
Про що розповідається в задачі?
Що означає число 9? 72?
Що потрібно дізнатися?
Чи можемо ми зразу відповісти на запитання задачі?
Чому?
Складання плану розв’язування задачі.
Запис задачі в зошити з коментуванням.
72:9=8 (к.)
48:8=6 (к.)
- Молодці!
3. Фізкультхвилинка.
1,2,3,4,5, починаєм рахувать:
Дві руки і дві ноги,
Пальців на руках по п’ять,-
Скільки друзів навкруги!
Математика-цікава
І корисна дуже справа.
№429(по рядях)
№430(фронтально )
Аналіз задачі:
Про що розповідається в задачі?
Що означають числа 41? 7? 3? 4?
Що потрібно дізнатися?
Чи можемо ми зразу відповісти на запитання задачі?
Чому?
Складання плану розв’язування задачі.
Запис задачі в зошити з коментуванням.
9. Робота з геометричним матеріалом.
. Геометричні «вузлики»
-Переходимо до геометричного матеріалу. Вам пропонується розв’язати геометричні “вузлики». Коли ви виконаєте дані завдання,то зможете прочитати слова-відгадки.
-Розгляньте геометричні фігури на слайді,назвіть їх. Розмістіть фігури від найменшої до найбільшої і прочитайте «зашифроване» слово.
ІХ.Підсумок уроку
Гра «Одягни ялинку»
Х. Домашнє завдання.
С.64№431,432
Презентація
Коментарі
Дописати коментар