Завдання п'ятого навчального тижня. Навчаємося дистанційно




30  тиждень має назву «Веселка». Стіна слів знаходиться за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1sLLSiuGfDvZlaHMtxcZfcnxP0EPCshpJ/view?fbclid=IwAR3IlHI5zoC2ic0vOcwGY8F2fy9aYWr76_5t_ZQ93ZaGWR4SDQiheQgk9Aw
Читаємо та запам'ятовуємо
                                                   Понеділок 20 квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання.
 На вашу думку, як можна одним словом назвати віршики, які ви читали?
Чому вони викликають сміх?
 (голосове повідомлення)
Новий матеріал:
1.     Читати на с.78-79
                                                                     Письмо
С.78 списати віршик «Добрий» (завдання від Щебетунчика)та підкреслити у словах: хлопчик, щоразу, чемний усі приголосні. (фото)
Математика
Сьогодні починаємо утворювати числа другого десятку.
 Для цього вам потрібні будуть палички, звязані в десятки і десяток паличок(не звязаних)
Покладіть зверху на десяток одну паличку. Вийде: ОДИН НА ДЕСЯТЬ  або ОДИНАДЦЯТЬ. І далі як на фото.
Усі ці числа можна записати у таблицю. (роздрукувати фото)
У колонку, де десятки пишемо кількість десятків звязаних, а у колонку, де одиниці кількість не звязаних паличок.
Спробуй заселити у таблицю числа, які на фото.
С.115 №5

Вівторок 21квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте відповіді на запитання:
1.Чому з чемною людиною дуже приємно спілкуватись?(голосове повідомлення)
Новий матеріал:
Читати та вивчити напамять вірш із завдання Щебетунчика( Мама, тато….) на с.80. (голосове повідомлення)
Письмо
С. 80 Виписати у зошит із віршика від Щебетунчика усіх, хто живе у такій великій родині. Зразок: мама, тато, дід…
(фото)
Математика
С.116 №4, №5
ЯДС
Виконай завдання, які розміщені на фото
(голосове повідомлення)
Середа 22 квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте відповіді на запитання:
1.Скільки людей у великій родині хлопчика?
 (голосове повідомлення)
Новий матеріал:
1.     Читати на с.80-81
                                                                       Письмо
С.81( переписати у зошит загадку про братика чи про сестричку- якщо у вашій родині є братик, то тільки про братика, якщо сестричка, то тільки про сестричку. Дві загадки не переписуйте!!!)
Математика
Крокуємо далі. Сьогодні будемо створювати числа першої сотні( другого десятка і третього десятка)
Виконай завдання, що на картці
Дизайн
Створи аплікацію Веселка( зразок на фото)
Четвер 23 квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте відповіді на запитання:
1.Опиши свого братика чи сестричку(можна двоюрідних)
2. Які справи ви любите робити удвох, у які ігри граєте, як допомагаєте батькам?
 (голосове повідомлення)
Новий матеріал:
1.     Читати С. 82-83
Письмо
Виконай завдання із картки. Із одним із слів склади та запиши речення.
Мистецтво
 Розфарбуй  розмальовку  та пришли фото
ЯДС
Розглянь картку і виконай дослід.
У яких казках є по сім героїв?(намалюй одну на вибір ілюстрацію)
(фото) 

П’ятниця 24 квітня
Математика
 Утвори та запишт числа у зошит
С. 117 №5
ЯДС
Який із кольорів веселки тобі дуже подобається? Створи малюнок, де є твій улюблений колір.

Коментарі