Третій навчальний тиждень. Навчаємося дистанційно
28
тиждень має назву «Світ тварин».
Стіна слів знаходиться за посиланням.
УВАГА! УВАГА!
Перед виконанням завдань пройдіть онлайн-тест за посиланням:
Понеділок 6 квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте
відповідь на запитання:
Чому рослинам
дуже потрібне тепло, вода і світло?
(голосове повідомлення)
Новий
матеріал:
1. Читати на с.64
Письмо
В українській мові звуки [дз] і [дз’] позначаються
на письмі двома буквами: „де” і „зе”, тобто буквосполученням дз. Читати ці дві
букви треба разом, як один звук.
Звук [дз]
вимовляємо твердо.
Звук [дз’]
вимовляється м’яко.
На малюнку
квітка-семицвітка із завданням. На кожній пелюстці підказка до слова.
Відгадай слова
та запиши їх у зошит (у рядочок)
(фото)
Математика
С.107 №1, №2,
№3, №4
Пояснення до
виконання:
№1 запиши приклади у зошит, у кожному обведи у кружечок відповідь
№2 склади
приклади із відповіддю, що на верхньому кубику башти. 8+2=10 7+2+1=10
і.т.д.
№3 кавун:…..
гарбуз:….
№4 Будь уважним!!!Порахуй за допомогою лінійки, скільки
сантиметрів після голубого чотирикутника.
(фото)
Додаткові
завдання(по бажанню)
Вівторок
7 квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте
відповіді на запитання:
1.Які слова із
буквосполученням дз тобі трапились у тексті? Прочитай їх.
2.До якої групи
тварин відноситься ґедзь(звірі, птахи, риби, комахи)?
(голосове
повідомлення)
Новий
матеріал:
Читати на с.65.
Письмо
С.65. Прочитай
текст та випиши у зошит назви птахів, про які у ньому йдеться.
На новому
рядочку запиши 3 і 4 речення із тексту.
(фото)
Математика
С.108 №1,
№2(задача2, прочитай та запиши розв’язання у зошит)
(фото)
ЯДС
Переглянь відеоhttps://goo.gl/FLbN9T та дай відповідь на запитання: На які 4 групи
розподіляють тварин. Намалюй 4 тваринки
( по одній з кожної групи)
(фото)
Додаткові
завдання(по бажанню)
Середа 8квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте
відповіді на запитання:
1.Чому дзьоб
так важливий для птахів?
(голосове
повідомлення)
Новий
матеріал:
1.
Читати на с.66-67; вірш про
бджілку напам’ять
(голосове повідомлення)
Письмо
С.66( вправа з
мікрофоном)-переписати у зошит словосполучення
Математика
С.109 №4, №5
Дизайн
Створи аплікацію
«Білочка» з геометричних фігур.
Четвер
9квітня
Читання
Перевірка домашнього завдання. Дайте
відповіді на запитання:
1.Чим була
зайнята бджілка ?
(голосове
повідомлення)
Новий
матеріал:
1. Читати С. 68-69
Письмо
С.68-спиши
слова із завдання Читалочки.
(6 стовбчиків)
Мистецтво
Переглянь
відео та намалюй тваринку
(фото)
ЯДС
Розглянь перший
малюнок та скажи, що на ньому не так!
На другому малюнку
з’єднай стрілочками тваринку та корм, який вона споживає.
Виконай
завдання на спостережливість. З’єднай стрілочками тваринку та її
сліди та маму і дитинча.
(фото)
П’ятниця 10 квітня
Математика
Перегляньте відео,
яке я для вас записала.
Ми з
сьогоднішнього уроку розпочинаємо вивчення двоцифрових чисел.
І перше, про що
поговоримо- це про поняття ДЕСЯТОК.
У відео є три
завдання. Виконайте їх у зошиті.
У підручнику з
математики перегляньте матеріал на С.110
ЯДС
Усіх тварин можна поділити ще на дві великі групи: Дикі
та Свійські
Зроби фото своєї улюбленої свійської тваринки та
пришли на сторінку у вайбері.
(фото)
Коментарі
Дописати коментар