Прощавай, Посміхайчику!



Минув місяць навчання, а мої маленькі учні все ніяк не можуть забути веселого і доброго Посміхайчика. Адже він частенько приходив на сторінки їх зошитів та щоденників у першому класі, як нагорода за старанність і успіхи в навчанні.Час не стоїть на місці, потрібно дорослішати. І успішніть кожного школярика-другокласника повинна бути оцінена по-справжньому: у вигляді балів.
Та не потрібно хвилюватись. Посміхайчик і надалі буде слідкувати за успіхами кожного учня, а його тепла посмішка підтримуватиме та надаватиме сили у подоланні всіляких труднощів.
  




«Неможливо навчати сучасних дітей так, як навчали нас» - говорить Лілія Гриневич.
Ми повинні виділити ядро знань, з яким треба обов'язково працювати. На цьому ядрі знань будувати вміння, як застосовувати ці знання для вирішення практичних життєвих ситуацій, як формувати навички критичного мислення.


Таким чином ми маємо сформувати в дітей ключові компетентності, які сьогодні визнані провідними освітніми системами світу як такі, що необхідні для сучасної людини в 21 столітті. І їх буде покладено в основу змісту освіти в новій українській школі.
Але в будь-якому випадку, оновлення програм – це вже крок назустріч тим дітям, які сьогодні вчаться у початковій школі.
Я весь час звертаю увагу вчителів на те, що ми живемо в новому столітті. Це інше покоління дітей, яке по-іншому сприймає інформацію. Ми теж мусимо мінятися.
Зараз ми залишаємося в межах старих державних стандартів, у яких визначені основні очікування і навчальні результати. Але ми торуємо трохи іншу дорогу до доходження до результатів.
Наприклад, діти мають знати табличку множення. Це обов'язковий результат навчання.  Але щоб вони нею справді добре володіли, її треба вчити більшу кількість уроків, і вчитися застосовувати її практично, а не просто зазубрити.
Ми зараз шукаємо можливості, як потім провести моніторинг навчальних досягнень дітей початкової школи, які вже навчатимуться за розвантаженими програмами.
Але я буду наполягати і можу аргументувати всім опонентам, що цей крок є кроком назустріч до дітей і кроком назустріч до підвищення їхнього інтересу до навчання.
Бо від того, що відбудеться з учнями в початковій школі, залежить те, наскільки успішними вони будуть в основній школі.
2 КЛАС
ВЕРБАЛЬНО можуть оцінюватися УСІ ПРЕДМЕТИ,
але виключно за рішенням педагогічної ради навчального закладу;
ВЕРБАЛЬНО оцінюються предмети ВАРІАТИВНОЇ складової, тобто предмети, які для вивчення було обрано навчальним закладом;
ВЕРБАЛЬНО оцінюються ТАКІ предмети ІНВАРІАНТНОЇ (постійної) складової:
•«Інформатика»;
•«Музичне мистецтво»;
•«Образотворче мистецтво»;
•інтегрований курс «Мистецтво»;
•«Основи здоров’я»;
•«Фізична культура»;
•«Я у світі»;
•«Трудове навчання».

ЗА 12-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ здійснюється оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів ІНВАРІАНТНОЇ (постійної) складової, що належать до наступних освітніх галузей:
•«Мова і література (мовний і літературний компоненти)»;
•«Математика»;
•«Природознавство».

Коментарі