Уроки-обговорення дитячих творів

Реалізовуючи проблему комунікативних компетентностей  на уроках читання та мови, я використовую Уроки-обговорення дитячих творів.

На таких уроках дитина розвивається і як автор, і як читач. Досягається це, перш за все, завдяки живому спілкуванню авторів і читачів. Досконалості досягає не дорослий автор, а одноліток, який має право на помилку. До автора читач може безпосередньо звернутися з питаннями, щоб порівняти задум і результат, а сам автор може врахувати думку своїх читачів.

Також до таких занять  доцільно представити досвід старшого покоління (якщо при роботі з батьками виявляються талановиті мами і тата, бабусі та дідусі.) Як класний керівник, я виявила талановиту бабусю-поетесу і вирішила побудувати урок на досвіді цієї людини. На жаль, її друковані твори відомі лише у вузькому колі родини, та мої вихованці мали змогу почути віршовані рядки Меташоп Валентини Олександрівни, які є дуже повчальними для них.


Коментарі