Уроки-обговорення дитячих творів
Реалізовуючи проблему комунікативних
компетентностей на уроках читання та
мови, я використовую Уроки-обговорення
дитячих творів.
На таких уроках дитина розвивається і як
автор, і як читач. Досягається це, перш за все, завдяки живому спілкуванню авторів і читачів. Досконалості досягає не дорослий автор, а одноліток, який має право на помилку. До автора читач може безпосередньо звернутися з питаннями, щоб порівняти задум і
результат, а сам автор може врахувати думку своїх читачів.
Також до таких
занять доцільно представити досвід
старшого покоління (якщо при роботі з батьками виявляються талановиті мами і тата, бабусі та дідусі.) Як класний
керівник, я виявила талановиту бабусю-поетесу і вирішила побудувати урок на
досвіді цієї людини. На жаль, її друковані твори відомі лише у вузькому колі родини, та мої вихованці мали
змогу почути віршовані рядки Меташоп Валентини
Олександрівни, які є дуже повчальними для них.
Коментарі
Дописати коментар